okejdå

det kanske trots allt kommer bli ganska härligt med vinter. att få krypa i en soffa fylld med filtar, täcken och kuddar. och med trevligt sällskap och en varm kopp te eller varm choklad också. och detta trevliga sällskap kommer jag kunna be flytta närmare, hålla om mig, värma mig, för denna person är alltid varm. min värme på något sätt.
jag längtar faktiskt till vintern för att jag vill uppleva vägen påväg dit. perioden där emellan. för jag vet att nu finns det chanser att bygga nånting som lagom till december skulle kunna bli hur fint och hur tätt som helst. fyllt av kärlek, vänskap och VÄRME. jag längtar faktiskt nu, fast jag förut haft ångest inför vintern. men nu kommer snön bli vacker. förhoppningsvis mestadels vit, himmelen kommer vara sådär ljusblå och trädens grenar alldeles frostiga. och jag kommer förhoppningsvis att ha en kamera. åh, vad jag längtar efter det. att få ta kort på allt som jag skulle kunna beskriva som kärlek.. ÅH!
Åh = beskrivande ljud för välbehag och väldigt härliga känslor!
och under vintern kommer jag kunna göra något åt mina komplex och inte behöva känna pressen över att klä av sig på en strand.
nu hinner jag inte skriva mer, jag ska göra muffins! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback