palmtree

idag var det en sån där ovärd skoldag! vi kom dit, lyssnade på personer i klassen som skulle värdera sin rapport, sen var lektionen slut. sen var det lunch, och sen matte. där var vi i tio minuter, lämnade in min bok, sen sa våran lärare (KÄRA BERTIL, USCH) "nu vill jag inte se er mer, ska prata med några om betyg, resten kan gå. er ser jag på onsdag." FUCK YOU TARD typ kände jag. alla skrattade, jag blängde. hihi. sen var det i alla fall engelska. då fick vi titta på en film om mumifiering. skitäckligt, man såg en läkare hamra in en kniv i en död mans näsa ):
jag fick i alla fall MVG i engelska, glllad tjej. men så har jag tre ig i olika ämnen också, så vettefan. jävla skitår, snart har jag glömt dig! NEJDÅ. kommer inte glömma det här året. inte mina kära änglar. inte en chans. <3
men efter skolan var det mysigt. för att njuta 100%igt av det fina återkomna vädret så drog jag med Klara, Tessan och Victoria till strömsholmen så satte vi oss där och drack lite cider och tatuerade varandra, TOKMYS.
sådär ja. jag har skaffat spotify förresten, visst är jag duktig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback