~ frestelseeee ~

idag har jag pluggat matte i två timmar, jag är stolt över mig själv, för det var ekvationer, något jag lär ha användning av färre gånger än min mattelärare Bertil (han har haft användning av det två gånger...).
och så har jag gjort geografin, eller jag tänkte, men det visade sig att jag hade jobbat flitigt på lektionerna, hade redan svarat på läxfrågorna! hihi, klapp på huvudet.
idag sov jag länge, sooooft.
jag känner mig så frustrerad över alla åsikter jag har om politiken idag som jag inte kan få ur mig. jag skulle vilja ha orken att sätta mig ner och skriva ALLT som jag tycker om saker och ting. men det skulle bli cirka 30 stycken, en 20 sidors uppsats, och det skulle inte någon orka läsa heller, så därför förblir det oskrivet. men jag ska försöka ta mig tid att skriva lite i taget, annars lär jag bli någon extremisk som slår mig fram för vad jag tycker..
Ida är rolig, hejdå.

Kommentarer
A-K säger:

Det e meningen, hihihihiih!

2011-01-18 | 22:39:29
Bloggadress: http://ankislife.blogg.se/
Klung säger:

vad är meningen? :o

2011-01-19 | 16:25:35
A-K säger:

Din idiot du kan ju inte svara här!!! tror du jag besöker din blogg för att titta om du svarar på mina kommentarer i DINA kommentarer!??!?!?!?!?! DU MÅSTE SVARA I MINA KOMMENTARER. Och nej jag skulle kommentera nytt nu.. skulle skriva: Vrf skriver du inte ner det på bloggen? dina politiska åsikter, VAD HAR DU EN BLOGG TILL?!?!?!?!?



Älskar dig, puss<3



Mutta.



Nejdå :D



JOoOOOOoOOo.



Nee..



MEN JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO



NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2011-01-20 | 18:14:35
Bloggadress: http://ankislife.blogg.se/
A-K säger:

Juste, det var meningen att det skulle va illuminatibild :D



Nej drev.

2011-01-20 | 18:15:24
Bloggadress: http://ankislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback