brain needs a vacation

jag hatar att jag inte orkar nånting längre. jag gick hem idag efter halva skoldagen.
hm. men igår såg jag Kick-Ass. IT KICKED ASS! Ha-ha-ha. och så har jag blivit kär såklart! Aaron Johnson everyone <3 (det är han på bilden juuu)
Vi gör tidningar på samhällskunskapen, helt seriösa tidningar alltså! Jag står för lay-out och det är skitkul! Jag får sätta ihop tidningen, det är spännande. Min lärare tycker nog om mig. Bra för mig! Och så har jag pratat med min favoritjournalist :DDD Cecilia Hedlund! Hon gav mig en massa awesome tips, och så rekommenderade hon min idé om att bli journalist! See you in the newspaper liksom.
i helgen fyller mamma år och jag ska ta det chill, eller inte. träffa människor som jag har saknat **hint** och så ska jag fira mamma då. ska väl plugga också?
nu börjar alla fylla år, ojojoj!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback