reveal the ending!

så, jag tänkte berätta om hur hela den här lappen-grejen slutade! 
min sista dag på sommarjobbet gick jag som vanligt upp till andra våningen till min skrubb där min fina vagn står. mittemot min skrubb är ju då "hennes" kontor. jag funderar snabbt på om jag ska lägga en fin lapp där den morgonen också, men jag bestämmer mig för att avstå. "om hon faktiskt tyckte om dom hemliga komplimangerna så kommer hon tycka det är synd att hon inte får en nu, och då kan jag överraska henne med en i eftermiddag istället!" störd_tjej_94. i alla fall.. så jag fortsatte städa och sådär, och under eftermiddagen kom jag tillbaka till skrubben. då satt hon där med dom andra och fikade i kafeterian som jag städar, men inte just då..., och jag fick typ panik-damp-hets-adhd inombords. jag var ju så rädd att hon skulle fronta mig där mitt inför alla. men hon gjorde inte det, hon såg mig knappt, vilket var skönt.
men när hon var borta en snabbis och jag var i närheten och städade toaletter så sprang jag in på en toalett och skrev en lapp. Den löd:
"Hej.
Först och främst vill jag be om ursäkt för alla lappar.
Det var ett vad med mina kollegor där man skulle lappa den snyggaste personen på sin våning, och för mig var du ett självklart val.
Jag hoppas att du inte tog illa upp eller kände obehag.
Jag kände mig tvungen att berätta detta då det är min sista dag som jag jobbar här.
Med vänliga hälsningar,
Städarn' "
.
Ja, jag ljög, okej? Men vad fan.. hur hade detta låtit? "HEJ JAG SÅG DIG OCH TYCKTE DU VAR SÅ SNYGG SÅ JAG VAR TVUNGEN ATT SKICKA SJUKA LAPPAR TILL DIG!!!!" nej, nej, och åter nej.
så eftersom att hon var borta ett tag så gick jag och lade lappen vid hennes namnskylt som vanligt. men vart eftersom minutrarna och sekunderna gick så började jag ångra mig allt mer. till slut småsprang jag till hennes skylt och tog lappen. fyfan, jag vågade inte ens föreställa mig ifall hon skulle ta det skitknäppt, typ anmäla mig för sexuella trakasserier eller nåt.
så när jag tagit bort lappen dröjde det bara två minuter innan hon kom tillbaka, IBLAND ÄR MAN SMART!
men när jag gick iväg en bit och moppade korridoren såg jag att hon var påväg hem, och då tänkte jag "om jag inte ger henne lappen nu så får hon aldrig veta, och jag kommer ångra mig hela mitt fucking liv." Så fastän min kropp inte ville så tvingade jag mig dit, och när jag närmade mig henne så tittade hon upp och frågade, gläntandes på dörren hon tänkte stänga, "ska du in?" och då sträckte jag fram lappen till henne och sa "ta lappen innan jag ångrar mig är du snäll". hon tittade på den och sa, "ååh.. o-okeeeej.." och tog den, och så vände jag på klacken och gick fort som attans därifrån. pulsen höll på att bulta omkull mig, så illa var det.
sen gick jag och fortsatte moppa och fnissade smått för mig själv, tokröd om kinderna. och då stack hon in huvudet genom en dörröppning, sträckte upp lappen i luften och sa "okej, tack!" och så gick hon. HAHA end of story.
herregud. aldrig mer. inte där jag jobbar i alla fall.

Kommentarer
Tove säger:

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA... Du är allt för söt och galen Elin! :O

2011-08-18 | 14:20:51
Bloggadress: http://tovehonkorta.blogg.se/
Tove säger:

HAHAHAHAHAHAH... Du är allt för söt och galen Elin! :)))

2011-08-18 | 14:21:42
Bloggadress: http://tovehonkorta.blogg.se/
Shlin säger:

HEHEHEHE jag vet (a)

2011-08-19 | 01:27:57
Bloggadress: http://eklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback