praktik på engelska skolan, boh'yeah

ja, om tjugo minuter ska jag ta bussen in till stan för att vandra upp till Internationella Engelska Skolan, min kommande praktikplats under det kommande året. Jag ska tillsammans med rektorn, som blir min handledare, lägga upp ett schema för mig. Tycker det är ganska schysst att jag får bestämma själv hur tidigt/sent jag vill börja, bara jag har sex timmar per dag.
Kommer ha pedagogisk lunch med eleverna varje dag, hihi gulligt som satan.
Kanske ska nämna att jag gick på den skolan förut och nu blir det som att åka hem igen, fyfan alltså, trivdes till 110% där. Älskar't, så det ska bli skönt att få komma tillbaka till en trygg miljö och landa lite.
Det var allt jag hade och säga om den saken!
Pussar.
ja, om tjugo minuter ska jag ta bussen in till stan för att vandra upp till Internationella Engelska Skolan, min kommande praktikplats under det kommande året. Jag ska tillsammans med rektorn, som blir min handledare, lägga upp ett schema för mig. Tycker det är ganska schysst att jag får bestämma själv hur tidigt/sent jag vill börja, bara jag har sex timmar per dag.
Kommer ha pedagogisk lunch med eleverna varje dag, hihi gulligt som satan.
Kanske ska nämna att jag gick på den skolan förut och nu blir det som att åka hem igen, fyfan alltså, trivdes till 110% där. Älskar't, så det ska bli skönt att få komma tillbaka till en trygg miljö och landa lite.
Det var allt jag hade och säga om den saken!
Pussar.

Kommentarer
klara säger:

Glad för dig! :D <3

2011-08-23 | 18:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback