"hope that someone..."

alltså seriöst, vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den här nu, Linnea i idol, ni måste verkligen, verkligen alltså. tvång. länken kommer här: http://www.youtube.com/watch?v=ycAeP_Mv5lE
lätt något som berör. tack linneaaaa!
tja, idag har jag gått rundan med att lämna ut tidningar i lägenheter i mitt område, det var kul, fast tröttsamt. jag och mina ben och fötter är utmattade, och det är ögonen också nu när jag känner efter. tidig kväll ikväll känner jag!
idag så lagade vi paella på spanskan, det luktade och smakade så sjukt gott, men jag och A-K hann inte avsmaka delikatessen, men gruppen var perfekt, våra två veganer fatima och teemu och så steg 5- tjejen och så jag och A-K då. vi älskar kryddor kan man ju bara säga!
nu ska jag inte skriva mer för den här gången, ha det bäst. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback