inuti är jag fjäderlätt och vit

är hemma och dåsar i soffan tack vare pollen. första året jag reagerar så här skarpt, och nu förstår jag hur alla känner sig! jag ville verkligen gå till skolan imorse, men när mamma stod vid sängen på morgonen halv sju och frågade om hur jag skulle göra, stanna hemma/gå till skolan? så märkte jag att jag somnade utan att märka det. då visste jag, kanske jag ska vara hemma? jaja, nog om det. nu knaprar jag en tablett om dagen så imorgon ska jag till skolan igen, som jag saknade förskräckligt mycket idag...!
jag tycker att ni kan lyssna på den här låten för den är bra och jag kan spela den;
http://www.youtube.com/watch?v=NZfKXOlA7L0&playnext_from=TL&videos=DX99n-Udaxc
hell yeah!
aja, nu ska jag inte skriva mer, pusshejdu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback