i got a tan where the sun doesn't shine

my är bäst på snygga lines.
idag har man fått bli lite arg också, som omväxling. tack för distraheringen, annars hade min näve fått en trevlig minut.
idag har vi (jag och johnny) listat ut varför jag är som jag är. min hjärna var från början charles darwins (eller var det einsteins?) hjärna. men när han var liten så fick han en milk can i huvudet, och när han dog så ärvde jag den hjärnan, och skadan efter milk can:en sitter kvar och därför är jag lite dum! känns bra nu, mycket bättre.
my, this is a fact, i made you.
jag fick vg på matte i slutbetyg, hur glada tror ni jag är?! asglad, så himla glad att jag inte sänkte, haha.
det här blir det kortaste inlägget jag gjort, eftersom att jag ska göra engelska läxa. tjiho.
puss

Kommentarer
muu säger:

haha, kallar du mig johnny? xD

2010-06-01 | 17:52:16
Klung säger:

i just did!

2010-06-02 | 19:34:43
muu säger:

like wtf dude

2010-06-08 | 08:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback