trumvirvel eller trummvirvel?

idag fick jag mitt första vg på svenskan, det sög. men aja, det var på nationella så mitt betyg kommer ju inte sänkas!
idag har jag köpt min balklänning! jag funderade på ifall jag ska lägga upp en bild på det men jag vill inte det längre.
istället kan jag berätta lite om mig!
jag är femton år, fyller år på hösten. jag heter elin klang, men det visste ni väl? jag fotar, ritar, sjunger, tecknar och skriver på fritiden samt spelar på gitarr och piano. kompisar och familjen (och skolan såklart) är prio nummer ett för mig. killar är INTE inräknade, har mest dålig erfarenhet av dom så dom får kämpa ifall jag tänker satsa på dom igen. när jag blir stor vill jag bygga mig ett hus i en enorm ek, och så ska jag ha en tak-lägenhet i usa, ett torp i england, en skärgårdsvilla i sverige och ett kontrakt med både musikförlag och bokförlag! jag ska leva på inkomsten från ett arbete som jag tycker om och publicera min kreativa sida på en hemsida på nätet. jag ska bli känd för då kommer jag bli rik och då kommer jag kunna skämma bort mina närmaste!
jag vet inte om jag kommer gifta mig, det beror på. jag kanske gifter mig med en kompis, det låter inte helt o-troligt!
jag vill ha barn, det vill jag. jag vill ha en chevrolet comet!
jag vet inte om hälften av det här kommer slås in, men jag tänker ju inte ge upp i första tagen kan jag ju tala om!
sådär, nu har ni lite mer info om mig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback