thats when i look at you

jag börjar med att be er att lyssna, jag vet inte varför jag gillar den! jo, det gör jag förresten, när hon tar dom ljusa tonerna så får jag nästan gåshud, avgudar hur fint hes röst hon får! (förvånansvärt val av artist för min del, i must say)
http://www.youtube.com/watch?v=12yV30KZ5zg

Jag har tänkt på det här med att acceptera sig själv. Och så har jag insett att det är lika bra att jag accepterar mig själv som jag är! Bra va? Man kan jämföra mig med Flin, absolut, det är mitt nya smeknamn, indeed! Men man borde också se mig som Bellman Jr, den roliga versionen. Bellman var smart och det är jag med (när jag vill) och så alla historier om honom som blivit skämt! Alla har väl hört "en rysk, en tysk och en bellman?" där kommer liksom min roll in i spelet, jag är den som man skrattar åt, men lika mycket med! Det är underbart att vara jag. Jag lovar.
Onödigt vetande kommer här då, jag som tycker om sånt (3 STYCKEN!) : Kvinnor är bättre på att flyta än män, sverige var först med att ha sexualkunskap i skolan och så är hajar immuna mot cancer!
Jag tänker lägga till 2 onödigt vetande - "saker" varje gång jag skriver, awsome va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback