tomorrow is soon today, ay!

ja, sitter och vänjer mig vid att plattfingerskriva på tangenterna på grund av hollywood-naglar! var iväg och blev omHÄNDERtagen igår och fick fransk manikyr inför balen! förutom att tumnaglarna ser ut som djävulshorn (tack för identifieringen matte) så är jag nöjd! fick världens skönaste tjej som skulle utföra manikyren, vi pratade verkligen om allting! hon fick till och med ur mig att jag har en låt på youtube som jag gjort själv, och nu ska hon söka på den och lyssna, jag får såklart aldrig veta vad hon tycker..
imorgon, imorgon, IMORGON!! BAAAAAAL. jag minns när jag gick runt i sjuan och tänkte, wow, om 2 år så får jag också gå på bal och vara lika stor som dom! vad kan jag säga nu? inget annat än att jag är stor (större) nu och får gå på bal, IMORGON! (okej, ni vet nu...)
nu ska jag snart färga håret, har förresten gått in skorna, lite grann, så att jag ska ha en chans att se någorlunda van i att gå i höga klackskor, haha!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback