"princess of my heart" - prins olof daniel

jag hade tänkt innan bröllopet att all denna uppståndelse var helt onödig. det är ju faktiskt bara två personer som ska gifta sig. jag suckade varje gång jag gick förbi den specialutgivna servicen som man skulle ha på bröllopet etc.
men när jag väl började titta på tv:n, på direktsändningen...jag bara wow. you proved me wrong, brudparet! ni var så otroligt fina. daniel skötte sig så otroligt snyggt och han var så fin som vågade visa sina känslor. dom där tårarna var ju kärlek, det syntes. victoria var vackrast den dagen och tårarna rann från mina ögon när daniel höll tal. det sprack totalt när han tittade på victoria och sade; "princess of my heart." VILKEN MAN.
ja, jag tyckte om det här bröllopet, absolut gjorde jag det. allt gick perfekt.
för övrigt har jag sovit hos hanna och ätit BRIEOST OCH KEX!

Kommentarer
muu säger:

HAHA, DU O DIN JÄVLA OST!

2010-06-20 | 21:04:16
Klung säger:

I LOVE IT SO MUUUCH <333

2010-06-21 | 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback