med kalsongerna utanpå

idag var jag, min mor och min bror på parken zoo och spanade in söta djur. vi:
- klappade världens sötaste tapirer väldigt väldigt länge (dagens bästa stund)
- skrattade högt åt flamingos som stog och trampade runt snabbt i cirklar (dom letade mat)
- "naaaw":at åt dom nya myrslokarna, helt felproportionerade, jag svär..
- fått stora ögon när vi sett enorma sköldpaddor (TURTLE!)
- jag blev utstirrad av en babian, jag kände mig inte välkommen..
- klagat och förargat oss över att dom har tagit bort fantomen-land och allt som var roligt för barnen!!
~
alltså. vem var det som var smart och tog bort hela fantomen-land? det var ju värsta grejen att åka till parken zoo och träffa fantomen himself och få en stämpel på handen! man fick ju till och med välja mellan god eller ond stämpelt. ascoolt ju. man kunde gå in i grottan och sitta i hans stol och så fick man gå hinderbana och åka lina över vatten och gå in i spökhusen och gå över en bro som rasslade och svajade så man nästan garvade på sig. VI SAKNAR MANNEN MED KALSONGERNA UTANPÅ! dom har tagit bort reptilhuset, tyvärr alla modiga ungar, ingen mer plåtning med boaormar kring halsen.. tyvärr såna som jag, ingen mer adrenalin-kick att gå in i ett hus fullt av sånt som du får gåshud av.. och jag beklagar, alla som älskar apor och tarzan (synonymer?), dom har tagit ner alla lianer som hängde från tallarna och helikoptern får ni inte behålla! varsågod flygvapnet.
you get my point. tur att det finns så fina djur. jag vill bli djurskötare på parken zoo.
(i've got an evil plan. first, i will be a sweet, shy assistant that cleans upp poo and pee in the animal- cages. then, after a couple of months, i will propose that we should make a madagaskar-theme and then all the kids in the world will love me and parken zoo again. only a person with a milk-can brain could think of something that smart!
adioz, hombres! till next time...

Kommentarer
muu säger:

Haha :D Om du har tagit bilden, fan vad fiiiin!

2010-06-18 | 19:48:27
Klung säger:

jag hade inte min kamera med mig :(

men I WISH! men jag har ju årskort på zoo:t så jag ska dit och fota en dag tänkte jag! hänger du på?

2010-06-20 | 20:10:42
muu säger:

GÄRNA

2010-06-20 | 20:20:37
Klun säger:

AWESOME!

2010-06-23 | 10:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback