titel

början. denna helgen har jag gjort en 11-bild. alltså, det står för att jag har ritat hela mitt sköna gäng. tog en fredagkväll. sedan såg jag mumiens återkomst, den var som vilken film som helst, introduction, body, conclusion och ett syfte. fast jag grät faktiskt en gång, den snygga mamman dog.. i alla fall. på lördagen sov jag hos hanna, mys mys. söndag vill jag inte prata om, det är lite för personligt för att nämna här. men jag kan ju bara säga en sak, love concours all, except for the truth, and also, it keeps on suprising you. the key: we never tire out from it, cause love is the key to everything. och varför skriver jag på engelska? självklart för att det låter bäst så. slut/the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback