förgyllelse

glad alla hjärtans dag dårå. tänkte på en grej angående det idag. jag har tänkt mig så mycket om hur det skulle bli idag, utan att egentligen ha några planer. förlåt om ni inte förstår vad jag menar. men alltså, i huvudet gjorde jag sådan uppståndelse inför den här dagen och nu blev den helt annorlunda, inte till det sämre, förstås.
och då kom jag fram till en sak. att istället för att gå och vänta på de speciella datum människan har utsett till att vara speciella så ska jag göra min vardag förgylld genom att ge den lite extra spänning på alla möjliga sätt och vis. då behöver man aldrig vänta på att saker och ting ska hända utan, you make it happen.
nu känns det mycket bättre. godnatt

Kommentarer
my säger:

hihi, gissa vem jag tänker på som skulle kunna förgylla din vardag?

2010-02-16 | 21:17:53
Klung säger:

T_T

du eller?

nej, jag förstår INTE ALLS vad du menar..

2010-02-17 | 19:43:59
muu säger:

hahahahah okej då skriver jag det då :D

2010-02-19 | 17:20:07
Klung säger:

NEEEEJ, helvete heller .__.

okej, okej, jag fattar vinken, eyy!

2010-02-19 | 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback