cigarettlukt

nej, det luktar inte gott. och någon röker i våran trappuppgång, det luktar ända in i lägenheten. usch, fy fan vad äckligt det är. tycks inte om alls. och då kommer jag och tänka på en annan sak. varför röker alla? jag ska vara jobbig och rabbla upp vad det består av: hög risk för cancer, 60% fågelskit och ett irritationsmoment för människor runtom (om man står bredvid en rökare får man i sig 75% av röken). nu ska jag sluta klaga, nu vet ni vad jag tycker.
i alla fall. igår var jag på stan med becca och matte, det var väldigt länge sedan eftersom att jag har flyttat. mysigt var det i alla fall.
jag såg två ovanliga fåglar på 1 meters avstånd igår också, och var är kameran, just det, HEMMA! och hur arg blev jag då? JÄTTEARG.
jag sitter och jobbar på bildläxan nu, det är inte så mycket kvar. ska lätt ha mvg så min egna bild är på g.
jag har en kändiscrush, en ordentlig en, Adam Young, fina talangen där. <3
hejdå, people.
p.s det luktar fortfarande. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback