anna eriksson

tänk om jag hade hetat det, och inte elin klang. om mamma hade valt att döpa mig till anna istället för elin och som barn valt att ha sin pappas efternamn. då hade jag varit ganska mycket en i mängden. jag hade i alla fall inte haft ett ovanligt namn.
i alla fall. idag hade vi nationella prov och det kändes som att det gick bra faktiskt. jag skrev fyra sidor och ängnade den resterande timmen åt att dricka vatten och läsa Om jag kunde drömma.
imorgon är det bara 72 dagar kvar i grundskolan, fyfan. i'm not that major so i can't rule over time, only space, the space around me. det var nog "dagens" lilla tänkare det, på engelska såklart.
i alla fall igen, jag har inget mer att säga nu, förutom att jag är bra på att blogga, jag är helt ointressant, en bra stereotyp! :)
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback