rött är sött

vad jag skriver idag! vet inte alls vad som har hänt..jag tänker bara att här sitter jag i min röda nyinköpta klänning och skriver och lyssnar på favoritlåtarna och är allmänt glad! nyfärgat hår har jag också, grannens mamma gav mig flera komplimanger, uppskattas såklart! jag känner mig helt enkelt jätteglad och julig och...kulig, ha-ha. jag ser fram emot julen..och mot att få ge bort julklappar. och att få...ja, ni vet, allt som har med julen att göra.
så, santa's coming to town in two days so be glad!
kyss!

Kommentarer
A-K säger:

Din röda klänning var assöt! <3<3



VARSÅÅGOOOD! FAN VAD BRA :D:D:D:D:D Jag tänkte: "Hon kan väl aldrig få nog av buddha och jag kan aldrig få nog av michael, man kan inte få för mycket av sånt det" ;)

2010-12-22 | 22:37:30
Bloggadress: http://ankislife.blogg.se/
Klung säger:

DEN ÄR SÅ SÖT SÅ! buddhan alltså (:

2010-12-23 | 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback