pity

lite synd att det här är det enda jag skriver om, känns det som. mitt internet. nuså. nu kanske det kommer fungera!
nu ska jag inte tjata om det mer. jag är skitnöjd med en samhällskunskaps- uppsats förresten. man fick komma på sin egna ideologi och hur den skulle vara. och sedan skulle man jämföra den med andra ideologier. jag hade inga som helst likheter med konservatismen at all. inte så konstigt. jag anser att konservativa personer har gett upp i försök att förbättra samhället innan dom ens har försökt. att säga att vi är otillräckliga tycker jag är ganska klent sagt. man är bara rädd att saker och ting ska förändras. av princip, vill dom ha kvar gamla traditioner.
nåväl, jag ska inte fördjupa mig i ämnet för mycket, inte idag i alla fall, far too tired!
på återseende.

Kommentarer
klara säger:

DA CREEEW!! <3

2010-12-15 | 12:41:09
Bloggadress: http://klariita.blogg.se/
Klung säger:

hell yeeez!

2010-12-17 | 12:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback