luciadagen

jag har missat nästan allt som har att göra med lucia idag! jag kom inte upp imorse för att kolla på luciatåg i aulan halv nio för att jag var för trött. somnade typ ett igår idag och sov väl i typ fyra timmar. vi fick risgrynsgröt, pepparkakor, mandariner, "juligt" bröd med leverpastej och smörgåsgurka. det var väl min luciaupplevelse! fast jag tog ingen macka. och så grattis, jag har nu upptäckt hur skönt det är att lyssna på kent. pluggmusik, gråtmusik, skrattmusik, musikmusik och gör-en-egen-låt,-skriv-din-egna-text-skriv-snabbt-innan-den-försvinner-igen-musik!
ganska bra alltså. M är på just nu (y)
idag kollade vi klart på the boy in the striped pyjamas. jag grät ganska mycket och rekommenderar alla att se den.
fem steg bakåt,
två steg fram.
på lite håll liknar det dans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback