i skolan bredvid henne

i skolan är jag alltså. michaela sitter bredvid och pratar i telefon. jag har blivit medlem i nån jävla grupp på facebook som heter 2cold4school. jag tänker gå ur, fattar dom inte att jag tycker om vintern?! haha, så idag var det bara 7 minusgrader och det var varmt! frös inte ens om benen eller kinderna, amazing.
jag gjorde nyss ett matteprov, glömde bort nästan allt precis innan jag skulle göra det så vi får se, jag blir nöjd om jag får ett g åtminstone.
jag tar det alldeles för lugnt på fredagmornar har jag märkt. jag börjar halv elva och lyckas alltid missa tio i tio bussen så jag kommer alltid fem minuter senare och stör bertil i dagens genomgång..förlåt, bertil.
jag och mamma satt och lyssnade på kent imorse till frukosten med hem och bostad i handen. (det är därför jag inte kan skynda mig på fredagmornar, hem och bostad- tidningen <3) och sedan gick jag runt och läste kent-lyrics och inspirerades så istället för att klä på mig och packa väskan skrev jag ner massa saker mitt huvud kom på.
bra, elin, bra.
nu ska jag verkligen sluta skriva, btw, jag skriver assnabbt idag!
PUSSHEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback