hello mom, hello dad

I'm your ch-ch-ch-ch-ch-ch-ch-ch-cherry bomb.
Jag har nu löst min vardags största problem, min misär, min blinda zon. Ryktet på skolan var alltså ett fullkomligt missförstånd, hade den utpekande sagt, alltså en tjej som jag gick i parallell klass med och i samma innebandylag som för cirka 6 år sedan. Jag tänker inte gå in på det här mer än såhär, men det är någorlunda "löst" nu i alla fall. Jag är fortfarande i en slags chock men jag tror att det kanske kan bli bättre nu. Men nästa onsdag ska jag ändå iväg till ett ställe..omg, jag är så hemlig av mig.
Jag har sett the Runaways, en verklighetsbaserad film om det allra första tjejrockbandet som hette just the Runaways! Den var så sjukt bra att jag inte tänker på annat nu för tiden. Vid matbordet, i skolkorridoren eller framför spegeln kan jag plötsligt tjuta, THE RUNAWAAAAYS! haha, inte helt normalt. (men vad är egentligen normalt ändå?)
Imorgon är det jullov och jag längtar. Jag tror aldrig jag har varit så trött förut på grund av skolan, men också på grund av mycket annat. Så, upp tidigt för sista gången på några veckor och sedan kramas med mina kära vänner, kolla på julavslutningen i aulan, käka lunch med klassen, ha julklappsbyte och SEN! SEN ska jag få ta det lugnt..mmmm.
Nu orkar jag inte skriva mer för den här gången, men det blir snart igen, kanske kan lova det. Hihi.
Puss and don't shit where you eat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback