helgon

idag har jag varit på mellandagsrean, och så klart var jag dum och hade alldeles för höga förväntningar! men men, jag hittade lite småprylar = presentkorten är nu spenderade. det är väldigt många småsaker så jag tänker faktiskt inte skriva allting. inte en enda sak faktiskt. hehe. jo, förresten, en jättefin dagbok. så.
jag fick stora ögon idag när kollade på min mobil och såg att det bara är fyra dagar kvar på 2010, jag är trög okej, men shit liksom! Har ju precis vant mig vid att skriva -10!
Alla frågar hur det blir på nyår men jag har ingen aning. Väntar nog fortfarande på att någon ska komma och dra med mig på en utlandsresa nånstans långt bort, men sånt händer bara i drömmar.
Nu vill Joel spela sitt nyinköpta NHL till xboxen, vi får väl se vem som vinner, MOHAHAHAHA!
Puss och njut av dom sista fyra dagarna, sen kommer nyårslöftesångesten, eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback