hardcore

god jul folket! idag är det juldagen och jag har ÄNTLIGEN sovit ut. sov till halv ett och gick sedan upp, skitpigg och anslöt mig till den sena frukosten med familjen. igår var jag hos min moster och hennes kille Risto och firade jul med resten av den samlade familjen. vi åt gott, sjöng hej tomtegubbar (vi gör det som tradition varje år bara för att!), kollade kalle anka med lussebullar och sedan öppnade vi julklappar. tänker inte glömma bort att nämna att vi satt och kollade på marilyn mansons live-dvd, Risto har tydligen riktigt bra musiksmak! Så juligt..till och med mormor gillar honom, and that's like WOW!
jag tänkte berätta för er vad jag fått i julkapp nurååå:
* en ukulele!
* en guldfärgad buddha!
* presentkort på massvis av affärer, perfect
* bidrag på 450 kr till gymkort!
* liftarens guide till galaxen, rolig som tusan
* pengar (1200 kr) :D
* en rastafarimössa (brun/vit) och tillhörande brun halsduk, ser skittuff ut i den!
* ett kit från the body shop, aprikos-doft
tror det är lite mer, men that's all i remember for now!

jag hoppas att alla hade en mysig jul, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback