-18.8 grader

det är galet kallt ute. jag stod med ida och väntade på henne buss i 10 minuter idag, och det räckte för att jag skulle ha ont som fan på låren för att dom var kalla, tappa känsel i näsa och tår och frysa som fan i huvud taget! jag gillar vinter, men det här är lite väl..hur ska jag klara det ifall det blir lika kallt som förra vintern?!
idag var det julavslutning, nu är det loooov, så jävla härligt! ska äntligen få sova, och vara med mina vänner och med familjen. mys.
och min lillebror opererades idag, jag är lite orolig, men det går såklart bra, men systrahjärtat känner ju oro såklart.
jag har även inhandlat ALLA julklappar nu, så jäkla nöjd! nu ska jag göra några också så är det fullbordat!
Teemu sa dagens sak, en enkel mening, men som är bäst; inte släppa taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback