the club can't handle me

yes yes, idag vaknade jag elva. som vanligt, typ.
igår/idag (ända till klockan 02:10) var vi hos "den härliga familjen"! det var mysigt. vi åt gott och stod ute i regnet och snackade lite. vi körde lite fotboll och sen sprang vi in och kollade på Paranomal Activity. Totally freaked me out! Jag kunde knappt sova inatt, I tell you. Ibland drömde jag att jag var I filmen och ibland drömde jag om nya scenarion i filmen. Helt galet. Och helt galet bra film. Är det på riktigt då? Om det är det så hoppas jag att jag aldrig blir jagad av en sådan. Hur som helst, till slut kunde jag sova, efter att ha stirrat i taket ett tag!
Just det, i onsdags så var jag och Klara till Västerås och använde hennes present! Jenssen's Beafhouse och bio samt lite shopping! Myyyyysigt värre.
Just nu sitter jag och lyssnar på Lilo och Stitch soundtrack, I <3 Hawaii- låtarna.
Snart kommer mormor och Lasse och hälsar på!
Ha't gött, puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback