SP1B

yeah, saker och ting blir inte alltid riktigt som man tänkt sig, men nu blev det oväntat bra!
jag har börjat gymnasiet nu på s:t eskils gymnasium! Sam med inriktning kultur blev det! Idag blev vi 21 i klassen efter att en ny kille börjat, Felix hette han. Idag har vi bara haft två lektioner! Vi började halv elva, hade lektion i femtio minuter och hade sedan en håltimme på tre och en halv timme så då hade klassen bestämt att gå ner på stan, köpa mat (jag åt subway, nom nom) och sedan gå ut till strömsholmen och käka! och så blev det! på vägen till bron över till strömsholmen kom några sydkoreaner fram till oss och frågade om vi ville komma och testa några saker. vi sa att vi skulle äta först och komma tillbaka, och det gjorde vi! vi fick trixa med någon slags leksak med fötterna, som en fotboll, kasta pinnar ner i en låda och så blev michaela utklädd till en typisk fin sydkoreansk kvinna! hon var jättesöt. sedan tog dom kort på oss och dom fick min email- adress så att dom kunde skicka bilder till oss, och dom fick även mitt namn, så nu hoppas vi bara att dom inte är några skummisar, haha!
Sedan gick vi på stan och jag gick och pratade med melinda, då säger hon "tänk vad coolt det vore om vi såg ett par afrikaner nu!" och vad gör vi då?! just det, vi ser afrikaner sitta och spela på trummor, sån där musik som jag älskar, och som melinda tydligen också älskar! Så vi springer fram och diggar och ler! Sedan får dom lite slantar, och så gick vi iväg ett tag, men Melinda och jag blev så tvungna att se dom igen så vi sprang dit igen och så sa melinda "dom börjar säkert dansa snart!" och vad gör dom då?! jo, en kvinna börjar dansa! Melinda har alltså fått diagnosen synsk! och jag har köpt en massage grej på reahyllan i åhléns!
Grymt härlig dag må jag säga.
Jag har umgåtts med My också, det var mys. Vi köpte mackor och skagenröra, ballerina, bullar och lösgodis! men när jag tog bussen hem kom jag på att jag inte orkat äta något godis eller ballerina efter alla bullar och mackor! då blev jag lite ledsen, hehe.
Just det, idag hälsade jag på Nyström och Jeppe som jag inte sett på nästan hela sommarlovet!!
Ha en trevlig helg, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback