saker man suger på...:

karamellen, och inget annat!
japp, det där var min konstigaste inledning hittills! what more? check out shane dawsons tv channel at youtube for ultimate randomness. i love him
igår åkte jag till pappa och kom hem idag, end of story. haha, nejdå! jag har skrivit fult/fullt på 6 st A4-papper, det ni! allt på engelska så när jag skulle läsa upp allt på en gång för matilda lilla (som för övrigt befinner sig i rättvik och diskar, utan mig ;((( ) så började jag sluddra, stamma och uttala allt som en svensk affärsman! det var hemskt och jag undrade verkligen vad som flugit i mig. så ifall någon är sugen på att trimma min engelska så kan ni adda min msn: ...den är inte så lätt att få faktiskt! HA!... nej, jag ska försöka att inte vara så jobbig nu. verkligen. får nog ta en ipren mot VERKEN!!!! hahahahaha. förlåt mig. jag är hundra nu, jag ska sluta. vill du vara riktigt hundra? ring 118 100. FAN, det går ju inteeeee. aja, jag har fått en toblerone, det var egentligen enda anledningen till att jag tänkte uppdatera denna lilla hemsida! den är stor, trekantig och så smakar den gott också! kan ju misstolkas, och jag som tänkte säga att jag tänkte suga på den. då tar vi inledningen (se längst upp, daah) igen dååå!
det här var mitt konstigaste inlägg.
hoppas ni inte gick och hängde er.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback