om jag använder min fantasi nu så är jag förlorad

förändringar sker vare sig man är med på det eller inte. man blir släpad efter om man inte springer med bredvid, man kan inte stanna för då blir man kvar. jag är med på det hela, bara jag orkar hela vägen och om inga hinder är för stora, om jag har kvar det jag har nu så kommer inget att gå förlorat.
visst är jag hemsk? sitter här och tänker, visst blir det lite poetiskt, men ändå. jag borde vara pepp, vilket jag egentligen är. skolan börjar snart, gymnasiet. nya ansikten möter jag snart, mina nya klasskamrater!
ingenting kommer gå förlorat om jag får behålla allting nu, och jag har inga planer på att släppa taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback