homecoming incoming

yes, nu är jag hemma igen! (kom hem igår) kräftskivan var väl trevligt, men jag åt inte så mycket eftersom att jag hade vräkt i mig buffé på båten, hihi. sedan bjöd viktor in till modern warfare 2, så där satt vi tills jag och familjen skulle bege oss hemåt, supertrötta. gick och la mig direkt, drömde cirka 5 drömmar och vaknade klockan elva.
nu ska jag snart iväg och fira mormor! får träffa kusinen också, det var alltför länge sedan..
jag blev "förföljd" eller extremt spanad på av en utlänsk spännis.. det var inte så mysigt efter ett tag, hehe. en utav dom där grabbarna vi "lärde känna" var tydligen riktigt förbannad på att han höll på att spänna sig och flörta med mig och andra tjejer. han sa "det är sådana här som gör att man skulle kunna tänka sig att rösta på sverige- demokraterna!" han var väl inte helt nykter kan man konstatera, men trevlig var han! han pratade på hela kvällen och sen kom min danspartner och blev kompis med brorsan och allt! Trevligt var det, men jag hade ingen kamera med mig eftersom att den knappt fungerar, så det var väl ett minus. Och mobilen glömde jag på bildäcket..duktig Elin!
STOR PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback