home, let me go home!

idag har jag gjort: ingenting förutom att ha sovit ut till klockan 09:50. skönt. har kollat hur patetiskt kamrat.com egentligen var, och det var sannerligen patetiskt, usch. någon 51-årig man skrev till mig: "Hej Felina (som jag döpte mig själv till, haha, alias!), hoppas du har en bra dag!" och när jag skrev tack så skrev han: "Vad kul att du svarade på meddelandet! Jag skulle vilja lära känna dig lite bättre, fast jag är mycket äldre än dig :)" då skrev jag som det var, peddo- varning och adjöss. sedan blev jag så äcklad av en massa andra kräk att jag avregistrerade mitt login. usch, säger jag bara.
imorgon ska jag dra till turtle och kolla på rec 2! måste man förresten ha sett första rec för att se 2:an? det tror jag väl inte? hur som helst så ska jag bjuda med honom att gå med min familj på dragrace i valhalla! det blir nog grymt coolt, haha!
höres gör vi, heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback