you got me

Jag börjar bli lite back2fifth-grade-aktig igen. Jag känner mig galet feminin (kan det bero på all uppståndelse inför balen?), kan svara både på om det är agua eller westlife på radion, och till och med ibland, backstreet boys (har till och med haft en tröja med dom en gång i tiden!) Och så börjar jag tycka om färger som börjar på "gammel", tex. gammelrosa och gammelvit (kan också kallas naturvit). Men inte i klädväg, utan för övrigt, typ att se på. Och som ni kanske märker så har jag a thing for (paranteser)! Det var en hit för mig det i femman. En annan sak som också påminner mig om mitt liv under åk 5 är att jag börjat sätta håret bakom öronen! Och jag som vanligtvis anskyr att visa mina öron! Craaazy..Men kom ihåg, jag är fortfarande mognare än en 11-åring...eller är jag?

Kommentarer
muu säger:

hahaha, sötnos!

2010-04-11 | 11:55:08
Klung säger:

hahaha, jovars! Elin has spread her daily thoughts!

2010-04-13 | 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback