vårkänsla

vårkänsla efter vårkänsla har man fått uppleva! (dagens snöfall är ett undantag) det blir varmare och varmare, tog till och med av mig min skinnjacka vid ett tillfälle på grund av temperaturen, tjoho. och så har ju slagsta glass öppnat! och vi åkte dit då på öppningsdagen och satte oss på uteserveringen och avsmakade eskilstunas bästa glass! namm, namm. (bild nedan, alltså) och så har jag spelat in fågelsång på min mobil, helt otroligt hysteriskt var det. jag var påväg till Hanna och gick på kärleksstigen och stannar av plötsligt och frågar mig själv, vänta, vad fan? och så hör jag hur säkert femtio fåglar sjunger så högt som stämbanden orkar! sjukt mysigt.
våren är här, men akta er, aprilvädret kommer säkert dra några sista suckar!

icecream!
vårtecken!


Kommentarer
muu säger:

:D

2010-04-11 | 11:57:06
Klung säger:

i so happyyyyy! :D

2010-04-13 | 19:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback