stackars myrstackarna

har precis kommit hem till mamma igen, sitter och avnjuter timo räisänens låt sunday. den är underbar men går inte att hitta på youtube. men som tur är så har jag hans album, med autograf, status! hehe.
sunday, hide me from saturdays lies.
jag måste berätta en hemsk sak. när jag och joel skulle åka till mamma igen började valter gråta när vi gick ut genom dörren, efter att vi sagt hejdå. det är så hemskt att han börjar bli äldre och utvecklar nya känslor, till exempel saknad i det här fallet. usch, vad hemskt det är. så jag sprang tillbaka och höll om honom ett tag och han grät.
sunday, hold my hand, before monday comes and you must die again.
i fredags var vi hos my (ohoyjohnnyboy.blogg.se) och hade födelsedagsfest för henne och klara som nyss fyllt år! grattis cupcakes, wsup cake? ;)
were we still kissing when you knew that we were through?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback