klisterboll

idag har vi haft nationella prov. otur som jag hade så hade jag blivit informerad om att vi började halv fast vi egentligen började tjugo över. så i brist på mod vågade jag inte gå in alls. och så har jag gymmat på morgonen med kära my. det behövs lite, tihi!
det var något jag skulle skriva här men det har jag glömt bort, kan ju istället glädja er med att jag börjar tro på att askmolnen kommer att försvinna i god till tills vi ska till London och det är ju bra.
sitter och lyssnar på Amanda Jenssen och märker att jag inte kan ta samma toner som förut, vilket suger. varför kan det inte vara så att jag kan ta samma gamla toner + dom nya? livet är orättvist, sade den döve och hörde inte att gud ropade att han gör vad som helst för att man vore lycklig, bara att ingen lyssnar. jag hör inte så bra..!
*in the happyland* alltså :)
nu ska jag hålla på med min nya sysselsättning, nämligen att spela counterstrike, eller cs som alla pro's säger (jag säger cs 8D)
förresten, lyssna på en av mina låtar, ligger ute på tuben, länk här! kommentera och ranka pliiiiz.
http://www.youtube.com/watch?v=xDgXlwttotM
puss på er och ha en grym dag!
titta My vad jag hittade! SÖT!<3

Kommentarer
muu säger:

gammal bild! ändå ganska söt

2010-04-25 | 10:06:04
Klung säger:

tycker jag :>

2010-04-25 | 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback