high quality muchfullness

jag tänker: once upon a time i didn't give a damn, so now what do you want?
jag vågar inte: belive in a dream again, it's just a dream.
jag tänker faktiskt: drop it down again, hit the floor, spread the echo.
VARFÖR? varför sägs det sådana saker? det komplicerar bara allting. nu undrar du vad det är som har blivit sagt, my, alltså. du kommer inte tro det. tungt!
idag har jag sett Alice i underlandet med mamma och brodern. guuuud, vad den var bra! johnny depp in my <3 bitches, step away! jag grät nääästan, men bara nästan för det fanns egentligen ingen anledning att gråta ju. fast sån är jag, gråter när det inte finns något att gråta över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback