Tjeniz!

Jag tänkte skriva lite om en av mina väldigt bra vänner,
SOFIA! <3  (sofiaothelius.blogg.se)

Vi träffades på ett konfermationsläger,
som äger.
Vi började snacka,
vem skulle inte snacka med henne, haha!
Vi hade kul tillsammans,
skulle vi ha tråkigt nu?,
inte en chans.
Vi blev asbra kompisar,
nånting jag inte ångrar.
Kommer aldrig att göra det heller,
denna kärleken som jag känner.
Sofia är en underbar tjej,
umgås med dig är min grej.
Jag saknar dig med femton mil emellan,
men snart ses vi igen på konfan.
Fan, va' du e' underbar, bruden,
Jag älskar dig, vännen.

Kommentarer
sofia säger:

naaaaaaaaaaaw sötis , jag gråter nästan ! :$

du är underbar elin, du du du du !

och att det är femton mil emellan gör inget. det finns datorer, telefoner och tåg . woho! vi fixar det här tjejen, du & jag fixar allt ju.

ELIN , du är bäst och jag älskar dig vännen min . <3

2009-05-13 | 10:59:39
Bloggadress: http://sofiaothelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback