tjalå!

nu är det såhär att jag får fatta mig kort.
jag kör en "poängtavla"
1 poäng till:
- snart är det jullov, innebär sovmornar, läxfria veckor och tid till massa annat
- mig (ego som man är ibland) för att jag har lyckats få flera mvg:n dom senaste veckorna! (engelska, musik och svenska(kanske)!)
- jag har fått en merit, lol
- My som kommer till mig imorgon! jippiiii
- min skola, den är bäst
- nästa år får jag gymma
- det är julklappsbyte med dunder-gängen nästa fredag!
- huset är sålt nu!!
-1 poäng till:
- att Mr.Breton gav mig en varning, så jävla onödigt, jag ska fronta honom och överklaga, mohaha.
- det gör ont att ta sprutor (tog gardasil-spruta idag)
- jag kommer inte få bra betyg i spanska och har troligvis sänkt mitt matte-betyg
- jag hatar alla knölar som styr sverige, dom gör allt bara för egen vinning.
- den lilla pojken (typ 6 år) som spottade i en annan pojkes mössa, jag vart förbannad, töhöh
- att ni inte får läsa mer nu, ska vi säga -2 poäng för det kanske? :)
fyfan vad jag kommer vika ut mig snart, ni ska få höra.
puss på er annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback