lalalalal (a)

hej jag heter sofia, sofiaothelius.blogg.se, och jag är den första som skriver på elins blogg. *stoooolt*
det jag egentligen ville komma fram till var att , eller vänta, det är ganska mycket.
* min blogg är världens bästa, nooot, men den är värd att läsa
* det skadar inte att kommentera, kommentarer är det bästa som finns!
* jag hatar min skola, vilket framgår bra i bloggen.
* jag har varit sjuk länge nu, rip mig.
* jag ääääälskar musik
* solen skinner, yes äntligen !
* det är snö i rättvik , dit jag ska åka på söndag. rip, då måste man ha tjocka fula jackan. buhu
och så till det viktigaste :
JAG ÄLSKAR ELIN MEEEEEEEEGA MYCKET ! :D hon är en super tjej, som är värd det bästa ! <3<3<3


icke så serisöt bild, men visst är jag söt ? :D
naaaaaaaaaaaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback